تکنولوژی

معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE

معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE

معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE

سلام خدمت همراهان عزیز گالری ساعت کاسیو جاهد، اومدیم برای معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE

در قرن ۲۰، با پیدایش تکنولوژی الکترونیک ، ساعت‌های الکترونیکی و دیجیتال به بازار عرضه شدند . این ساعت‌ها از نمایشگرهای الکترونیکی برای نمایش زمان استفاده می‌کنند و قابلیت‌های پیشرفته‌تری مانند تایمر، کرونومتر و اعلام زمان با صدا و نور را دارند.

ساعت‌های مچی کاسیو ادیفایس نیز یکی از مدل‌های پیشرفته ساعت مچی هستند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی شیک ، تلفیق زمان سنتی با قابلیت‌های مدرن را به کاربران ارائه می‌دهند . این ساعت‌ها علاوه بر نمایش زمان ، امکاناتی مانند محاسبه ضربان قلب ، شمارش گام‌ها ، اعلام پیام‌ها و تماس‌ها و سایر ویژگی‌های هوشمند را نیز دارند .
معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE

در واقع میتوان گفت ادیفایس یکی از مدل های جذاب برند کاسیو میباشد که با استفاده از ساعت مچی ادیفایس استایل فوق العاده ای را میتوان پیدا کرد .

ویژگی های اکثر ساعت های مدل ادیفایس شامل ( زنگ هشدار روزانه ، زمان جهانی ، صفحه چند لایه ، تایمر ، کرونومتر ، نمایش تاریخ و تقویم ، کرنوگراف و … ) میباشد ک در همه ی این ساعت ها میتوان هوش و سرعت و کیفیت و دقت را مشاهده کرد .
این ساعت ها از فناوری های پیشرفته ای استفاده میکنند ک یکی از تکنولوژی های جذاب ساعت ادیفایس ، اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث میباشد که به شما این امکان را میدهد از طریق تلفن همراه خود ساعت خود را تنظیم کنید .
معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE
و دیگر تکنولوژی این ساعت میتوان به زمان جهانی اشاره کرد که این امکان را به شما میدهد تا زمان فعلی هر منطقه ای را که میخواهید ببینید ، در واقع میتوان گفت به صورت پیش فرض ۴۹ منطقه پایتخت در ساعت های ادیفایس وجود دارد که تنها با انتخاب نام شهر خود ، زمان مطابق با آن شهر تنظیم میشود .
و همینطور تکنولوژی دیگر ساعت ادیفایس ، باتری خورشیدی میباشد که با نور خورشید شارژ میشود که به اصطلاح لقب سولار را به او داده اند .
و اما خبر خوب که حتی با نور مهتابی نیز این ساعت شارژ میشود .
این تکنولوژی به این صورت است که ساعت شما حداقل ۱ ساعت زیر نور قرار گیرد تا یک هفته بدون شارژ مجدد کار میکند .
و تا 10 سال نیازی به تعویض باتری این ساعت نیست .
همچنین برای استفاده ی راحتتر از ساعت های ادیفایس یک چراغ ال ای دی در صفحه ی این ساعت تعبیه شده است تا دید به نسبت راحت تری در شب و یا مکان های کم نور داشته باشید .
و البته ک بدانید و نگران نباشید که دسترسی هوشمندانه به این ساعت باعث شده که ( شما با استفاده از دسته کوک این ساعت دسترسی راحتتری را به عملکردهای ساعت داشته باشید و این قابلیت از تعویض ناخواسته ی عملکرد ساعت جلوگیری میکند ).
و همچنین دارای قابلیت ضد ضربه ، ضد فشار جوی و ضد آب تا ۱۰۰ متر ، ضد فشار است ، که این قابلیت های بسیار مهم ساعت های ادیفایس میباشد ک در هر ساعت مچی بسیار ضروری است .
معرفی حداقل 5 تکنولوژی ساعت مچی های کاسیو مدل EDIFICE
همچنین ، ساعت‌های ادیفایس از جنس بدنه‌ای مقاوم ساخته شده‌اند که معمولاً از فلزات مانند استیل ضد زنگ ساخته شده است. بندهای قابل تنظیم و مقاوم در برابر آب نیز از ویژگی‌های مهم این ساعت‌ها هستند.
مدل‌های ادیفایس اغلب به صورت محدوده‌ای عرضه می‌شوند و هر مدل دارای طرح و قابلیت‌های منحصر به فرد خود است. برخی از مدل‌های معروف ادیفایس عبارتند از EQB-500، EQB-700، ECB-900 و EQS-900. هر یک از این مدل ها دارای ویژگی ها و عملکردهای خاصی هستند که میتوانند به نیازهای شما پاسخ دهند .
جهت مشاهده و خرید تمامی مدل های اورجینال ساعت های کاسیو اینجا کلیک فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید