تاریخچه

تاریخچه کمپانی کاسیو

تاریخچه کمپانی کاسیو

سلام خدمت همراهان عزیز گالری ساعت کاسیو جاهد، اومدیم برای معرفی کمپانی بزرگ کاسیو . با ما همراه باشید و از این مقاله لذت ببرید.

تاریخچه کمپانی کاسیو :

تاریخچه کمپانی کاسیو

 

کمپانی کاسیو شرکتی چند ملیتی ژاپنی می باشد که در زمینه های تولید و توزیع لوازم الکترونیکی همچون دوربین های دیجیتال سری اگزیلیم ، ماشین حساب ، تلفن همراه ،دوربین های فیلم برداری، لپ تاپ و کامپیوترهای زیر نوت بوک ، صندوق فروش ، آلات موسیقی الکترونیک و ساعت های آنالوگ و دیجیتال ، دیکشنری الکترونیکی ، دیجیتال ، بازی های الکترونیکی ، چاپگرهای الکترونیکی و … فعالیت دارد .

دفتر مرکزی این شرکت در شیبویا ، توکیو ژاپن قرار دارد و در آوریل سال 1946 توسط شخصی به نام تادائو کاشیو ک یک مهندس ژاپنی که متخصص فناوری ساخت بود تاسیس شده است ، این شرکت در سال 1957 اولین ماشین حساب الکترونیکی کاملا فشرده را به جهان معرفی کرد .

تاریخچه کمپانی کاسیو

پیپ یوبیوا اولین محصول عمده کاشیو بود که یک حلقه انگشتی که سیگار بر روی آن قرار میگرفت و به افراد مصرف کننده این امکان داده میشد که سیگار را تا آخر استفاده کنند و همزمان در حین مصرف دستشان نیز آزاد باشد که این وسیله در زمان بعد از جنگ جهانی دوم ک مردم ژاپن فقیر شدن بسیار با ارزش و اختراعی بسیار کارآمد بود .

کاشیو و برادرانش ( توشیو ، کازوو ، یوکیو ) از سود بدست آمده ی حاصل لوله ی یوبیوا برای توسعه ماشین حساب های استفاده کردند در آن زمان این ماشین حساب ها با چرخ دنده کار میکردند و میتوانستد بادست و یا استفاده از میل لنگ یا موتور مورد استفاده قرار بگیرند .

توشیو با داشتن دانش الکترونیکی که داشت تصمیم داشت ماشین حسابی اختراع کند که با شیر برقی کار کند ، و موفق شد ماشین حسابی به اندازه ی ابعاد یک میز در سال 1945 اختراع کند که بعنوان اولین ماشین حساب الکترومکانیکی ژاپن معرفی شد .
این کمپانی در سال 1980 به دلیل سازه های الکترونیکی مقرون به صرفه کاسیو محبوبیت بسیاری را در میان همگان بدست آورد ، و همچنین به دلیل نوآوری و تنوع زیاد ساعتهای مچی به شهرت رسید .

تاریخچه کمپانی کاسیو

این شرکت جزو اولین تولید کنندگان ساعت های دیجیتال ، کوارتز و آنالوگ بود ، در همین حوالی زمانی بود که ساعت های ماشین حساب خود را برای فروش اماده کرد .

کاسیو ساعتی با ویژگی های خاصی را به همگان معرفی کرد که میتوانست در مناطق زمانی مختلف دنیا با ثبت دما ، فشار جو و ارتفاع را نیز نمایش دهد .

در سال های بعد ساعت های کاسیو به دقت زمان سنجی مجهز شدند به دلیل همگان سازی با دکل های رادیویی و سیستم موقعیت یابی در سراسر جهان .

همچنین چند نمونه از نوآوری های شرکت کاسیو ( دوربین های دیجیتالی با صفحه نمایش کریستال مایع در پشت ، اولین دوربین سه مگاپیکسلی مصرف کننده ، اولین مدل واقعی فوق کامپکت و اولین دوربین های دیجیتالی که از فناوری لنزهای سرامیکی ) می باشد .

امروزه برند کاسیو به دلیل مقاومت زیاد محصولاتش از جمله سری جی شاک در برابر ضربه ای با مقاومت بالایی که داشته بسیار محبوب شده است .

ساعت های جی شاک جزو محبوب ترین ساعت های کاسیو به شمار میرود که مردان و زنان زیادی را مجذوب خود کرده است و این خود یک امتیاز برای کمپانی کاسیو در بازار محسوب میشود .

کاسیو بدلیل محصولات باکیفیتی که تولید و توزیع میکند ک از نظر قیمتی نیز مناسب عموم مردم میباشد نیز توانسته نظر های بیشتری را به خود جلب کند .

امروزه خارق العاده ترین محصولات کاسیو ساعت های مچی این کمپانی می باشد ، در واقع میتوان گفت این شرکت برای هر گونه سلیقه ای طرح منحصر به فردی را در نظر گرفته است که از همین طریق به شهرت رسیده است .

جهت مشاهده و خرید تمامی مدل های اورجینال ساعت های کاسیو اینجا کلیک فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید